Имейл маркетинга е един от най-ефективните видове маркетинг, заради използването на строго таргетирана аудитория, според професионалната мрежа за копирайтинг Postvai.com
Писмото се изпраща до специално подбрани потенциални клиенти, които биха закупили продукта. Търси се изричното съгласие на получателите и за това този подход не случайно се нарича още „маркетинг на позволението”.
Повечето пощи имат включени филтри за SPAM, които могат да премахнат съобщението Ви още преди да е прочетено. Поради тази причина Вашите писма не трябва да съдържат SPAM думи като: безплатни, евтини, отстъпка, купон, специална оферта, ограничен период от време, кликни тук и др. Избягвайте да ги използвате. Изтъквайте реални ползи. Бъдете убедителни.
Поднесете информацията така, че да привлечете интереса. Не казвайте всичко, а оставете линк към промо страница. Използвайте лични имена и обръщения. Покажете, че темата е важна за Вас и просто бъдете себе си. Първоначалният списък с хора на който ще изпратите имейла т.н „посявка“ е от изключително значение за успеха, затова ги подберете внимателно.
Може да организирате вашия е-mail маркетинг по формулата ВИЖДА (първите букви на думите: Внимание, Интерес, Желание, Допълнителна информация, Активност).
1. привличате ВНИМАНИЕТО на целевата аудиторията,
2. предизвиквате ИНТЕРЕС към рекламирания продукт,
3. появява се ЖЕЛАНИЕ за притежание на предлаганото,
4. потребителят търси ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ,
5. предприема АКТИВНИ действия или закупува продукта.
Вижте един комплект от събрани много интересни статии по въпроса разказани на достъпен език.