Може ли творчеството да се оцени в пари и колко би трябвало да струва една креативна статия?
Основното правило за ценообразуване на написаното не е много сложно.
Цената трябва да е ясна предварително на потенциалния клиент, включително следва да се разбира принципа на нейното формиране.
Посочените в офертата базисни цени не са най-добрият вариант. Фрази като "Не се включват" може да накарат клиента да си мисли, че го мамят. Ако изчисляването на цента на работата е трудно, използвайте цената на човек за час или за резултат.
Повечето хора в България мерят написаното, като краставици и домати „на килограм”, например казват за 500 думи толкова пари. Този начин не може да измери умствените усилия и вложеното творчество, а нали смисълът и ценността са именно идеите и уникалното съдържание.
Изградете си ваша система за ценообразуване, която да предоставя предварително точни, ясни и прозрачни отношения с клиента.
Най-лошото нещо, което можем да направим е - да не говорим за цената.
Източник: SEO копирайтинг и оптимизация на сайтове