Как да пишем магнетични заглавия?

Средно 8 от 10 души ще прочетат заглавието, но само 2 от 10, ще обърнат внимание на съдържанието според професионалната мрежа за копирайтинг Postvai.com.
Ето няколко съвета за теми, които ще предизвикат интереса на аудиторията. Към тях са приложени шаблони със заглавия на които просто сменете написаното в скобите, то е само за пример.



Тема 1. Наблегнете на заглавие, което подсказва на читателя, че той ще има полза да прочете текста. Трябва само да се определи таргет групата и това, което би я облагодетелствало. Вижте примери:
- Дай ми [ 3 минути на ден ] и аз ще ти дам [ ще те направя най-добрия копирайтър ].
- Това е метод, който помага на [ копирайтърите ] да [ поставят по-добри заглавия].

Тема 2. Времето винаги не достига на хората и те винаги търсят по-лесен начин да свършат дейността си, възползвайте се:
- Мързелив начин да направиш [ сайт ].
- Не е нужно да си [ спец ], за да [правиш пари онлайн ] !

Тема 3. Ето една поредица, базираща се на едно от най-силните човешки подбуди – любопитството:
- Тайната на [ успешния подкаст ]– тук важна е думата “тайна”, която подтиква аудиторията да прочете съобщението.
- Ако не го направите сега, ще се мразите по-късно.
- Британският музей по изкуствата има картина за 750 000 долара! И естествено всички искат да я видят.
- Малкото познати неща за [бързото сваляне на килограми] – тук се добавя доза интрига.

Тема 4. Хората искат да четат сбити и кратки статии, затова нека заглавията Ви подсказват, че статията Ви е кратка.
- Разпознавате ли 7 ранни предупредителни признаци на интернет зависимост?
- Кой друг иска [ красив дизайн за блога си ]? - това е класическо обръщение към читателите, което набляга на сравнението между публиката и някой, които вече притежава това, което предлагате или за което пишете.
Вижте един комплект от събрани много интересни статии и съвети за копирайтинг разказани на достъпен език.
Споделете в:    Facebook Twitter Google+или   🔖 Postvai.COM