Информацията в текста сама по-себе си не продава. Тя има за цел да накара хората да я запомнят и когато им притрябва съответната услуга или продукт да реагират. За да се изпълни тази цел, първо трябва да накараме съответната аудитория да прочете текста, като привлечем и задържим вниманието върху ключовите идеи на предоставената информация.
Вижте повече от съветите на http://postvai.com за копирайтинг;
Хората обичат да се чувстват умни и да откриват различни неща в Интернет пространството. За да привлечете вниманието им използвайте ефективни заглавия и подзаглавия с кратки текстове. Използвайте описателни съществителни и глаголи, а не абстрактни изрази. Кое е по-добро? „Увеличи доходите си в кратки срокове” или „Спечели 1,9 пъти повече за 4 седмици.”
В Уеб пространството съществуват магически думи и действия, които привличат читателите като магнит: Вие, изключителни, безплатни, власт, сила, откритие, любов, пари, ново, доказано, резултати, невероятно, откритие, тайна, интимно, майсторски, шокиращо разкритие, изгода , секс?
Сложете в заглавията си действията: създай, открий, намери, съхрани, узнай, направи, получи, използвай, възбуди.
Употребявайте ги по възможност в комбинация и ще забележите поразяващия им ефект.
Една от най-старите маркетинг тактики е използването на истории разказани от истински човек, които влияят на емоциите и ни карат да се чувстваме съпричастни. На хората никога не им омръзват любовните истории или тези за човека, който се бори и има нужда от помощ.
Давайте примери. Разказ за това как рекламирания продукт или услуга са помогнали на други хора да постигнат нещо буди доверие.
Подкрепяйте изказванията си с факти и статистика, но не заливайте аудиторията с прекалено много цифри.
Използвайте цитати и препоръки, особено ако може да цитирате самия клиент – той ще остане очарован.
Най-универсалното средство за успех е да се използва премерен хумор. Той винаги грабва вниманието, а прекрасен начин да го задържите са нагледните средства.
Използвайте различни интерактивни средства, клипове и картинки в добавка към текста. Създавайте картини в главите на читателите, като възбуждате въображението им.
Когато се налага да използвате специфични думи за дадената дейност или жаргон, използвайте аналогии и асоциации за да не загубите интереса на аудиторията. Асоциациите предизвикват определени чувства в хората. За тях важи формулата: оригиналност = уникалност = внимание = запомняне.
Ето няколко примера, разгледайте ги и вижте какви асоциации ще предизвика у Вас описанието на тези продукти?
Интернет – онлайн – свят.
Успех – богатство – изобилие – уважение .
Лъв – хищник- мощ – крал – гордост – величественост – доминиране.
Драматизирайте и възбуждайте защото скучаещите хора не плащат. И никога не забравяйте правилото за отговор на въпроса „Какво ще спечеля аз от това?” Всички се интересуват от собствената си изгода – това е изкуството да продаваш.
Вижте един комплект от събрани много интересни статии по въпроса разказани на достъпен език.
Магически думи за Вашата рекламна статия
Подобни статии:
За какво ми е копирайтинг?Безспорно дизайнът на един сайт е от огромно значение. Но това, което привлича вниманието на хората, кара ги да остават по-дълго на сайта Ви или да и…
Магически думи за Вашата рекламна статияИнформацията в текста сама по-себе си не продава. Тя има за цел да накара хората да я запомнят и когато им притрябва съответната услуга или продукт да…
Защо обичам моя баща? (Поздрав за деня на бащата)защото искам да знам, че ти си в моя живот; защото червения ми велосипед, който ми купи като малък, ме направи най-щастливото момче на улицата; защот…