SEO copywriting e един от най-важните методи за писане на текстове в Мрежата. Днес вече има дори цяла професионална мрежа посветена на копирайтинга - Postvai.com. За успешен SEO copywriting е необходимо да направите следните неща:
Вижте една статия от съветите на http://postvai.com за копирайтинга;
Първо план за оптимизация на целия сайт, анализ на конкуренцията и подбор на подходящи ключови думи в сферата на дейност на фирмата.
Чак след това пристъпвате към оптимизация на мета таговете и съдържанието. Следва link building и популяризация в социалните мрежи, придружени с постоянен мониторинг на сайта и корекция при нужда.
Не забравяйте, че пишете за три вида аудитория: клиент, читатели и търсещи машини. Вашият текст е предназначен освен за хора и за ботовете на търсачките. Затова той трябва да е оптимизиран с правилните мета тагове и ключови думи.
Изберете подходящ заглавен таг title така, че да е някъде между 20 и 65 символа. Таг Description трябва да бъде под формата на описание до 150 символа. Добре е също да имате и Таг robots, както и в Url адресите да включите някой от ключовите думи.
За да изберете подходящи ключови думи ( keywords) си направете списък на всички думи свързани с вашия бизнес, които се сетите. Помислете с кои от тях е най-вероятно да накарате хората да правят това, което искате. Изберете десетте най-подходящи.
След това насочете по-важните страници на сайта с по една ключова дума от избраните десет:
- поставете ключови думи в заглавията на текстовете;
- поставете ключовите думи в URL на страниците;
- поставете ключовите думи в мета таговете;
- поставете ключовите думи в H1- текста;
- използвайте ключови думи в съдържанието на страницата.
Различните специалисти препоръчват различна честота и наситеност на ключовата дума в рекламния текст – варират от 4-6 до 10-12 повторения, като особено често трябва да се повторя в първия абзац на публикацията. Опитайте се да запазите наситеност на ключови думи около 3%. Така, че да не предизвикате санкции от търсачките заради спам.
Задачите на SEO копирайтинга са да оптимизирате рекламния текст на сайта за алгоритмите на търсачките, като същевременно го запазите подходящ за възприемане от хора. За целта се използват мета таговете и ключовите думи в самия текст. Също така се налага да го проверите за уникалност, защото авторските текстове се класират по-лесно.
Целта на SEO копирайтинга е да развива Вашия сайт, като го изкачва все по-нагоре към първите страници на търсачките, а от там да увеличава трафика към него и продажбите на рекламирания продукт.
Алгоритмите все повече се подобряват и по този начин само засилват значението на съдържанието, което е написано с качествата на ума. Когато го напишете не забравяйте, че то имате нужда от индексиране. За това внимавайте ако използвате „рамки” в сайта си – търсачките не ги индексират, както и някой други неща, като картинки и т.н.
Вашата работа е да се убедите, че съдържанието ще се индексира. Помнете, че пишете освен за хора и за няколко вида търсачки.
Вижте един комплект от събрани много интересни статии по въпроса разказани на достъпен език.
Какво значи SEO copywriting?
Подобни статии:
Какво значи SEO copywriting?SEO copywriting e един от най-важните методи за писане на текстове в Мрежата. Днес вече има дори цяла професионална мрежа посветена на копирайтинга - …
Скъпи ли са SEO услугите и защо трябва да са?Клиентите не подозират редицата предимства, които си гарантират с правилната инвестиция Оптимизацията на сайтове за търсачки е непрекъснат процес, кой…